Magazin
Poziv na edukaciju za prijavitelje na Javni poziv„Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga"
Radionica će se održati 15. svibnja 2024. u 15:00 sati putem aplikacije Zoom.
Javni poziv „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga"
Do 7. lipnja otvoren je javni poziv za prijavu projekata, a ovogodišnja tema je "Razvoj, doprinos i uloga udruga u području medijske pismenosti u Hrvatskoj".
Nove Međunarodne PRO PR Globe Communication Achievement Awards predstavljaju standard istine
Program proširuje uspjeh PRO PR Globe Awards, dodjeljujući PRO PR Globe People Achievement Awards i PRO PR Globe Communication Achievement Awards za pojedince i projekte organizacija privatnog, javnog i NGO sektora.
Poziv na javnu raspravu - Izmjene i dopune Statuta Udruge, do 20.5.
U tijeku su izmjene i dopune Statuta Udruge te vas pozivamo da se uključite sa svojim prijedlozima i komentarima do 20.5.
Poziv agencijama: „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“
I ove godine pozivamo agencije odnosa s javnošću da sudjeluju u projektu „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“ kojeg provodimo s Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Marko Babić postumno proglašen Komunikatorom 2023. godine, a Dubravka Jusić primila Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću
Nagrade Grand PRix HUOJ-a osvojila su 23 komunikacijska projekta. Titulu Najbolje agencije 17. Grand PRixa ponijela je agencija 404.
Dodijeljene nagrade 17. Grand PRix-a
70 prijavljenih projekata, 46 finalista, 23 nagrade: 8 bronci, 8 srebra i 7 zlata
PR-ovci političku komunikaciju u Hrvatskoj proglasili Antikomunikacijom 2023. godine
Na podjele u društvu, netoleranciju, međuljudske odnose i društvenu angažiranost građana utječu i političari svojim radom, ponašanjem, ali i komunikacijom.
Kampanja CTA komunikacija za Čistoću Split „Odvoji, lako je” na Danima komunikacija osvojila brojna domaća i regionalna priznanja
Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente.